Leon en Managua

Ik ben in Leon. Dit is een koloniale stad in de buurt van de kust van de Stille Oceaan. Ik heb iedereen in Matagalpa heel erg bedankt voor alles wat ze voor mij geregeld, gedaan hebben en beloofd weer terug te komen. Om een paar dagen een beetje "bij te komen" besloten om dus naar Leon te gaan. Ik verblijf in een leuk hostel, waar alleen maar bezweten mensen met vieze rugzakken aankomen. Ik zag er precies zo uit. Hier de grootste kathedraal van Centraal Amerika en allerlei herinneringen aan de tijd van de revolutie.

Vrijdag ga ik naar Managua om de dag daarna naar Nederland af te reizen, ...nee dus. Vandaag er achter gekomen dat dat niet zaterdag maar zondag wordt. Een grote tegenvaller. Pas maandag tegen de avond thuis?.

Ik heb dit een erg zinvol bezoek aan Nicaragua gevonden en weer thuis zal het vervolg komen, waarmee gaan we familias in de nabije toekomst steunen. Deze info komt niet meer in dit blog, maar op de site: www.familiasespeciales.nl.

Alhoewel ik voorlopig nog niet thuis ben: Fijn dat jullie met mij mee hebben gereisd.

Reacties

Reacties

Grietje

De tijd gaat snel. Mooi om met je mee te reizen. Dat jouw reizen hun doel bereiken.Alle goeds.

Ellen

Het werk is daar nooit af, hulp blijft nodig, wat geweldig dat er mensen zijn die deze hulp geven! Al vast een goede reis terug! En dinsdag nog maar even bijkomen thuis!

Roelfina

Hoi Arie,

Het was fijn om met je mee te reizen.
Je verhalen waren opnieuw bijzonder en het leven daar zover van ons vandaan.
Hopelijk ga je met een redelijk goed gevoel, je reis naar huis inzetten.
Goede reis!

Iteke

Hallo,
Bedankt voor je verhalen. Een goede reis weer terug naar huis.
Iteke xx

ina

Heel fijn en bijzonder om met je mee te reizen. Je verhalen waren boeiend. Een mooi en zeker dankbaar werk wat je de afgelopen dagen heb gedaan. Goeie reis terug.

Karin

Heb het met bewondering allemaal gevolgd Arie, respect voor jou, wat je allemaal voor ze doet!!
1 aardbol en zo verschillend wordt er gebruik van gemaakt, wat indrukwekkend hoe de mensen daar wonen en wat leven wij dan in weelde.
Veilig thuis komen Arie en tot volgende week!

Gerda

Hallo Arie,
Het was weer leuk om met je mee te reizen,jn indrukwekkende verhalen te lezen.
Heel veel respect waar je mee bezig bent. Jn reis heb je weer als zinvol ervaren,daar doe je het voor.
Ik wens je een goeie terugreis Arie
Tot volgende week ,groetjes gerda

Jeannet

Hey Arie,
Zoals jezelf al zei, was het zinvolle tijd voor jou daar. En heb jezelf kunnen zien wat jullie acties hebben gebracht. En dat jullie hulp een klein beetje verbetering hebben hebben mogen brengen in het dagelijks bestaan van deze mensen.
Voor mijn gevoel is jouw tijd daar voorbij gevlogen, alhoewel jij dat misschien anders hebt ervaren. Arie, alle respect voor jouw/ jullie werk en ik wens je een veilige reis back home!!
Groetjes...

Janny Reiffers

Hi Arie,
Dank voor het delen van je belevenissen. Goede vlucht huiswaarts!

Lavina

Bedankt voor het delen van je belevenissen, indrukwekkend om te lezen. Respect voor jou/jullie werk! Veilige reis terug naar huis! Groetjes

Bert Koning

Moi Arie,


Een dagje later maakt voor ons niet uit hoor :-)

Spreek je volgende week, goede reis.

Alinda

Fijn te lezen dat de hulp die wordt geboden goed ontvangen wordt. Ook al is het een druppel op een gloeiende plaat, jullie doen goed werk! Ik wens je alvast een goede en veilige vlucht terug.

lenie

Wat een mooi en goed werk heb je weer gedaan!!
Een goede reis naar huis!!
Liefs Lenie.

Gea

Hou arie

Gea

Geweldig werk wat je daar hebt gedaan. Wat hebben wij het dan goed. Een goede reis terug naar huis.

Willy suk

Ben nieuw op deze site.
Maar vind het erg interessant.
Mijn respect

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!